2 Februari

Ne tänk om man kanske skulle blogga lite?;) ne men livet rullar på här på andra sidan jordklotet och jag njuter av dom sista månaderna. Hur sjukt är det inte att jag snart är klar!! helt sinnessjukt! Det va ju bara igår som jag klev på flyget som skulle ta mig till mitt absolut största äventyr i livet och snart är det över!:'(
men jag är ändå glad över att få komma hem snart, jag är klar, jag är redo.. Eller jag tror då jag är det! Det kommer bli en sjuk anpassning man måste göra från det här livet till det liv jag kommer börja när jag kommer till Sverige.. Jag kommer sakna mina ungar så det är inte sant!
Men nu är det också bara 10 DAGAR till mamma och pappa kommer!!! Heeeeeelt galet! Att äntligen få träffa min älskade mamma och pappa efter att inte träffat dom på 10 månader! <3 älskade mamma och pappa <3
Sen har jag ju en helt underbar resemånad att se fram emot som kommer innehålla California och östkusten! Älskade Virginia ska jag få åka tillbaka till och bara njuta av!
Men mina kära vänner, snart är jag hemma! Längtan är snart över! Snart får jag krama er alla ! <3 Saknar er massor ! <3
Ne nu ska jag vänta på att Elin känner sig redo för en skype med mig :)

Puss och kram snart ses vi <3
Christina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig så att det gör ont ibland <3

2012-02-23 @ 17:22:13
URL: http://lindaslya.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0