26 September

Sitter här i en av mina favorttröjor från sverige som jag inte har använt på snart 6 månader och det tar emot lite, får lite hemlängtan faktiskt.. Helt sjukt att en tröjja kan få en att sakna hemma.. Men jag saknar hösten, höst kläder, kyla och tända ljus en sen höst kväll.. Här är det sommar, 30-35 grader varmt, dagligen! Och ja jag klagar på det ! Jag har inte sett regn på 3 månader, jag är less på att gå ut varje dag och svettas som en gris, jag saknar att ha på mig en mysig koffta och uggs... Är helt enkelt sjukt less på sommar.. Är less på att alltid göra allt själv.. Men imorgon ska jag iallafall skypa med min älskade Jennifer! Tror jag ska åka till starbucks och sitta där och skypa, mkt trevligare än att sitta inne på mitt rum som jag ändå alltid gör.. Sen så blir det inge starbucksdejt ikväll med Lara då jag måste jobba.. Imorgon börjar även min collagekurs Event Planning som även Lara ska ta med mig och jag kunde inte vara lyckligare!! Oj blev helt plötsligt ett klagoinlägg, inte vad jag hade planerat men ibland måste man bara få det ur sig!
Ni alla där hemma i sverige får mer än gärna skicka hit lite regn och kyla!!
Love Christina

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VÄNTAR FORTFARANDE!!!!!!!!!!

2011-10-05 @ 01:07:26
URL: http://ceciliainwonderland.blogg.se/
Postat av: Jennie

Dags att blogga vännen, jag börjar bli otålig!

2011-10-26 @ 05:04:09
URL: http://jennie-in-america.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0