31 Oktober

Happy Halloween!!

Har varit på det obligatioriska lunchen på Chilis med Marion.. Dock blev vi lite besvikna denna gång då maten inte va så god som den brukar och jag fick inte lunch combon utan han tog det som en vanlig så fick betala mer! ( jag vet, vilket ilandsproblem;) haha)
Just nu så vet jag inte vars tankarna går.. Skulle du ha frågat mig i går så skulle jag ha förlängt med 9 månader (dock i en annan familj) men idag så vet jag inte.. Pratade med mamma och hon berättade att det fanns ute en lägenhet så jag kollade nyss upp den, hur jävla fin som helst!! Jag vill ha den!! Så nu börjar tankarna gå.. Vill jag åka hem och börja mitt liv? Eller vill jag stanna i 9 månader till och kanske få 9 helt underbara månader? Men om jag åker hem , kommer jag ha något jobb då? Och åker jag hem måste jag börja fundera på vad jag vill med mitt liv.. och vad vill jag med mitt liv? och bara tanken på att kanske stå på svensk mark om 5 månader är sjukt skrämmande!! Men ändå, tänk att åka hem och bestämma över mitt eget liv.. Bo antingen själv eller med mina egna föräldrar, min egen familj.. Det är bara en månad kvar tills jag kommer få mina papper.. Skrämmande!!
Men jag tror jag kommer säga att jag ska förlänga och se om jag hittar en Wow familj och om jag inte gör det så åker jag hem, kommer inte åka till en familj jag känner halvdant för! Det ska kännas perfekt! Annars blir det inget av det!
Men nu är det också bara en månad tills jag får träffa min älsklng! Jävlar vad jag längtar! Men det känns så konstigt att jag faktiskt ska få träffa henne. Det är inte bara en fantasi eller något man säger man ska göra. Jag ska göra det, jag ska åka till Miami och träffa mitt hjärta! Flyget är bokad så även boendet! Ingen återvändo nu , och åter igen, oj vad jag längtar!!
Ne nu ska jag sluta tänka på framtiden och kolla lite Vänner och dega i sängen och invänta att börja jobba. Blir trick or treat idag med kidsen! Första gången man får göra det:) hihi ska bli kul:)
Hoppas ni har det toppen hemma i Sverige och vars än i världen ni bor ni som läser min blogg ;)
Love Christina

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är inte ensam om att inte veta vad du ska göra av ditt liv, det löser sig :P Var du utklädd på halloween förresten? :)Saknar dig! Kram

2011-11-04 @ 11:05:02
Postat av: Christina

Haha ja det är det jag lever på; det löser sig;) haha

Jag va rödluvan:) Saknar dig i massor <3

2011-11-04 @ 21:48:30
URL: http://christinaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0