26 Oktober

Förlåt.. Jag ska bli bättre, jag lovar, jag har sagt det flera ggner men nu ska jag då banne mig bli det:p
Imorgon så bli det lunchdejt med Marion på Chili's vårat stammis ställe;) Är så himla skönt att få prata av sig över en lunch en gång i veckan och på svenska!:p
Ska då ta och fråga henne om hon är bra på att fixa bloggar, för det är kanske på tiden att jag ändra min header? jag menar jag har ju inte bott i Leesburg på 4 månader;p haha!
Jag är nu också över 6 månaders gränsen! Till och med bara 1 vecka ifrån 7 månader!! Helt galet! Har jag varit i detta land så länge?  Jag säger det igen! helt galet!!
Men ska ta upp det här med bloggandet och ta en massa bilder nu när min älskade mamma köpt en ny digitalkamera åt mig och skickat hit i hemligenhet, tror ni jag blev nå glad? Jag tror jag satt och grät i 3 timmar bara för att min mamma är så underbar!
Ne nu ska jag ta och sova så jag orkar med morgondagens jobb:)
Men jag lovar, jag ska bli bättre:)
Love Christina

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, lite bilder vill vi ha! :-)

2011-10-31 @ 21:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0