Vilken dag...

Fy fan vilken jävla skit dag! Vaknade och mådde inge bra, massa olika känslor... Sen så det första man möts av är en pojke som är otrevlig, pågränsen till elak.. Detta har fortsatt under dagen så barnen totalt ignorerar mig och inte lyssnar för fem öre på mig.. Så nu måste det bli ändring på detta.. Ska ta och prata med min värdmamma idag och säga att dom inte lyssnar på mig och inte respekterar mig. Är lite nervös över det!
Men det måste bli en ändring på detta! Ville egentligen inte springa till min v-mamma och "skrvallra" ville sköta det själv, men nu har jag försökt och det har inte blivit någon ändring på det så nu har jag inget val! Så vi får hoppas att det blir bättre och det andra också blir bättre..
Men tolka mig inte fel.. Jag vill inte hem för fem öre till Sverige!
Love Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0