Helgen

I fredags så hände det inte så mycket, det var jobb som vanlig och sen så kollade jag väl bara lite tv och sen däckade som jag gör varje kväll :b
Men i lördags så var det en riktig trevlig dag. Det började med att jag hämtade upp Jennie där vid 1 tiden, sen så for vi och tankade och sen tog oss lite lunch på Starbucks. Efter vi suttit där och pratat ett tag så for vi över till target för att köpa lite vin inför kvällen.. Sen for vi förbi min värdpojke C som hade sitt födelsedagskalas och ville att jag skulle komma förbi och självklart så gjorde jag ju det :) Sen vara det snabbar puckar hem till mig för att rigga upp datan och göra sig redo för Eurovision song contest! Så nervös som vi var, ja hojja! jag hade ont i magen och jag vart sååååååååååå bitter när vi "bara" kom på tredje plats men nu har det lagt sig lite så kan jag väl känna att vi gjorde det ju ganska bra ändå;p eller jätte bra egentligen, men jag är fortfarande bitter!! Sen efter vi kollat det så drog vi till Bob Evens och åt, och oj va gott det var! Det blev en pasta med kyckling och brocoli, mums! Efter det så for vi tillbaka till mig och då blev det jacuzzin! Så vi satt i jacuzzin i ca 2 timmar och drack vin och bara hade det väldigt trevligt.. Vi tänkte ta lite bilder men blev tyvärr inga bilder då det regnade för mycket.. Så vi kom inte i säng förän typ 2 så vi sov till typ 12 idag och det var såå skönt!
Sen så blev det lite shopping på outleten och efter det så pratade jag med min mor ett bra tag.. Har lite beslut att ta och behövde prata med mamma... Sen var det bara att göra sig i ordning för att åka till mitt clustermeeting, det var helt okej, vi skulle först träffas i Ida Lee park och ha en piknink men det regnade så vi for till en bar istället och satt ute där det fanns tak och bara pratade.
Så det var min helg det och nu är det bra att göra sig redo för ännu en jobb vecka.. Sen så blir det nog att gå ut och äta någon dag med Jennie och Sarah och ha en avskedsmiddag för Sarah som snart far hem vilket jag tycker är mycket onödigt!!
Ne nu ska jag göra mig redo för sängen!
Love Christina

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för en grym kväll! :)

2011-05-17 @ 02:38:48
URL: http://jennie-in-america.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0