Dag 2 - En person jag vill träffa just nu

Denna kommer jag att ändra till personer och vill träffa just nu. Och det är min familj, Min älskade Mamma,Pappa och syster. Jag saknar min familj så oerhört mycket att det gör ont i min varje dag! Så fort jag ser en flicka krama sin mamma, en pappa som pussar sin dotter på pannan och när två systrar står och bråkar med varandra så saknar jag min familj så oerhört mycket..
Det finns inte ord att beskriva hur mycket man kan sakna någon när dom är "borta". Att inte kunna träffa sin familj när man vill är väldigt jobbigt.. Men jag vet att dom kommer alltid att finns där för mig och detta är faktiskt bara ett år, men jag saknar dom så oerhört mycket<3
Självklart så saknar jag mina underbara vänner super duper mega mycket också! <3
Love Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0