When you think about it..

Så är det verkligen inte länge kvar!! och ärligt och uppriktigt så skrämmer det mig lite! Men det känns helt underbart också! Att änligen få åka och jobba som au pair! Jobba med barn som jag vet att jag kommer att göra i livet! Och att mina värdbarn är helt underbara gör inte saken sämre!
Men nu på torsdag så är det dax för ambassaden och det ska bli riktigt skönt att få det gjort! Sen är det bara vänta på att få visumet och då är vi ännu ett steg närmare avresa! Men jag vill ha mina flygtider nu också!!
Alla kostnader är betalda och det ända som är kvar att köpa är presenterna till värdbarnen och föräldrarna!
Till föräldrarna så ska jag köpa en bok om sverige och det gör jag när jag är i stockholm sen ska jag köpa sverige tröjor till kidsen men sen vet jag inte vad jag ska köpa! Tips på vad jag kan ge dom? En pojke på 5 år och en flicka på 4 ! Är tacksam för alla tips !: )

Nu luktar det mat så nu blir det fiskbullar:)
Love Christina

Kommentarer
Postat av: Cecilia

hihi

2011-03-14 @ 20:29:43
URL: http://ceciliainwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0