What more can I say ?

Någonting är fruktansvärt fel med mig.. Antingen så är det en öroninflamation på G men jag tror tyvärr att det är mina visdomständer som spökar och det gör mig mycket orolig! Det måste gå över snart! För jag vill inte flytta till USA med problem med tänderna då inte ens försäkringen täcker det! Hojja.. Ajja vi får hoppas att det blir bättre..
Annars har det inte hänt så mycket, har mest bara legat pga att jag har haft så ont.. Men igår så hade jag lite fotvård och det va riktigt trevligt:) Sen så försöker jag att spendera så mycket tid som möjligt med mina vänner nu när det börjar bli väldigt ont om tid! Det är lixom bara 27 dagar kvar!!!! Fy fan va kul det ska bli!!!!
Jag har även provpackat nu och det gick så mycket bättre än jag kunde tro! Gick igenom typ alla mina kläder och det blev bara ena sidan av resväskan som inte ens blev full! Så himla skönt att det ändå verkar fungera så bra med packningen, har dock inte packat någon jacka eller skor än men det ska nog ändå gå bra:)
Ne gu, kan verkligen inte fatta att jag flyttar till USA om mindre än 4 veckor! Det är helt sjukt! Detta är något jag alltid velat göra. Att flytta till usa är en dröm som går i uppfyllelse och att fara dit för att jobba med barn är ju bara helt underbart! Jag längar så himla mycket tills jag ska få krama på mina underbara värdbarn som är så underbart söta:) USCH JAG TRODDE INTE MAN KUNDE LÄNGTA SÅ HÄR MYCKET TILL NÅGOT!!
Ne nu blir det att kolla tv och invänta mitt dagliga kvällssällskap;)
Love Christina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0