Tröött och sittvärk i rumpan..!

Just nu sitter jag på tåget på väg ner till Stockholm då jag ska till amerikanska ambassaden imorgon kl 9.00.. Men just nu kan jag säga att jag är måttligt less på att sitta ner! Hojja.. Men nu får vi för allt i världen hoppas på att tåget inte blir försenat eller att det går sönder eller något liknande för då har vi ett problem! Men vi hoppas då inte på att det uppstår något sådant..
Har jobbat idag iaf, vi bytte så jag kunde jobba så jag fick ha hel öppningen så började kl 6 och slutade 14.00 så jag skulle hinna med tåget! Så kan ju säga att jag är gode trött just nu men har dock lite svårt att sova men när jag är nog trött då deckar jag nog utan problem!:)
Nu ska jag återgå till att kolla film och be till gud att det inte blir några förseningar!
Love Christina

Äntligen så har fliken med att jag måste betala äntligen försvunnit! Sweet! Var lite orolig där ett tag att något hade blivit fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0