Sprutor och lite bling bling

Idag har jag varit och läst av mitt test mot tbc och det var inget så nu funderar jag på hur jag ska göra om jag ska vaccinera mig mot det eller om jag ska skita i det? Men jag tog Hepatit A påfyllnads sprutan eftersom jag tog den första då jag skulle till Bulgarien, sen tog jag även Hepatit B.. Kändes lika bra. Så en spruta i vardera arm:b jag som också gillar sprutor sååååå mycket.. not..
Sen fyllde man ju år i går också:) Blev en massa tårta och smörgåstårta, nomnom! Sen så fick jag pengar i present och det uppskattas så oerhört mycket då jag verkligen behöver alla pengar jag kan få! Och jag fick då så jag klara mig;) hihi
Det har börjat bli oroligt i min kropp igen.. Känner ångest och panik ena dagen och andra dagen så är det ren och skär glädje. Så jobbigt att det aldrig kan vara en känsla.. Denna jojokänsla gör att jag vet inte vad som är det rätta och inte.. Men verkligeheten med att det faktiskt inte är länge kvar kommer verkligen krypande med storm steg, men det gör även avrese datumet.. Kan inte fatta att det är 3 Mars i dag och jag åker den 4 April! Det som kändes som en evighet är helt plötsligt här! Det kändes som igår som jag skypeade med familjen för första gången. Som att det var igår jag fick mailet om att dom ville ha mig, och som mailet jag skrev att jag ville ha dom! Men jag längtar oerhört mycket tills att få träffa barnen! Och självklart mina v-föräldrar! Jag älskar känslan jag får varje gång jag får ett mail av denna underbara familj där dom skriver att dom längtar massor till att få träffa mig! Lycka! Ne usch vad jag längar, men usch vad jag inte längtar tills att säga Hej Då till mina underbar vänner! Usch... Tårar kommer att fällas, tro mig! Älskade vänner<3

Nu till dagens bästa "Jag är en vampyr, självplågare och sprutnarkoman!" HAHA!! Och nej, det är inte jag som har sagt det!
Love Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0