One week left!

Imorgon när jag vaknar är det en vecka kvar, sju dagar! Fy så underbart!
Jag längtar såååå mycket!
Men, det finns ändå en oro inom mig, men man är väl bara mänsklig?
Känns konstigt att bara lämna allting. Ett helt år, 365 dagar. Mitt hem, min trygghet, min familj, mina vänner!
Men då får man se det såhär: Jag får ett nytt hem, jag hittar mig en ny tryghet, jag får en till familj och jag kommer skaffa mig massor med mer vänner. Men tolka mig inte fel, hemma kommer alltid vara "hemma", min familj kommer alltid vara min familj och förhoppningsvis, kommer mina vänner alltid att vara mina vänner.
Jag älskar livet just nu! Nu är det bara en spruta kvar, packning, säga hejdå, lämna in tidsrapport, säga hejdå till alla på skolan, pussa på min syster och mamma, och hoppa på planet!
http://www.youtube.com/watch?v=D9AFMVMl9qE

Kommentarer
Postat av: Anonym

öhöö duuu!!! du måste ställa om klockan ju!

2011-03-28 @ 00:11:32
URL: http://ceciliainwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0