I will have the time of my life..

Imorgon så står det på schemat städning, ringa lite samtal, en morgonpromis och sen en fika med Thess.. Ska bli trevligt att träffas då det var ett ganska bra tag sen bara hon och jag hade lite alonetime..
Sen så blir det att kolla över alla papper som ska med till ambassaden som jag ska till på torsdag! Ska bli så skönt att få det gjort! Imorgon är det förövrigt bara 3 VECKOR kvar!
Alltså jag förstår inte vars tiden rinner iväg?! Det var ju lixom nyss som pratade med den här familjen jag bestämde mig för att matcha med dom! Och då tyckte jag att det var sååååå länge kvar tills dom behövde mig.. Nu sitter vi här, med bara 3 ynka veckor kvar som kändes som en evighet sen för bara ett tag sen!
Men nu har jag nästan börjat känna att det går lite för fort fram istället för att det tar sån tid som jag tyckte tidigare. Det är som att jag vissa dagar bara vill stanna upp tiden och ja jag vet inte, ta ett djupt andetag.. Men icket det och det är nog lika bra:) För som jag säger till alla och som jag sagt så många ggn, usch vad jag längtar!!:D
Nu blir det att krypa ner i sängen och kanske lösa lite sudoko! Mitt lilla beroende:b

Sov gott alla raringar!

Love Christina

I've never felt this way before....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0