I can see it in your eyes...

Ja jag har inte skrivit så mycket om helgen men det behövs inte skrivas så mycket mer:)

Igår så blev det en städdag så har tagit och gjort en ordentlig städning så att det är gjort till när jag far, självklart kommer jag städa efter det men detta var en riktigt grundlig städning. På kvällen kom även Cicci förbi så vi åt lite skorpor och kollade BB:) Sen så började vi prata om filmen "I rymden finns inga känslor" och hon sa att hon har tänkt se den jätte länge men varje gång hon ska hyra den så är den uthyrd, och sen så började vi prata om att gå på bio så då kollade jag om det skulle komma någon bra film och se på tusan! "I rymden finns inga känslor" visades som dagsfilm idag så det var ju perfekt!

Så idag har jag alltså varit på bio med min sockerkaka och den va rikigt bra filmen! Sen har jag även varit och gjort TBC test så ska tillbaka på torsdag och läsa av det:) Sen fick jag nyss en samtal att jag ska till tandläkaren ,och laga ett hål imorgon... KLOCKAN 7,10!! Hujja, nog brukar jag kunna gå upp tidigt, men nån måtta får det väl vara;) 

Men nu händer det då massa saker! det är nästan så jag inte hänger med i allt som ska göras! Sen så fyller man ju också år imorgon:)
Och sen är det ju då massa mer som ska göras! har även börjat packa, eller packa och packa, jag håller på att testpacka, jag tänker, jag kan ju lika göra det nu ist för att göra det 2 dagar innan jag ska fara och då få panik och inte kunna tänka ut vad jag ska lämna och så.

Men nu ska jag hoppa in i bilen och åka ner till mormor och få mig lite mat:)

Love Christina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0