God Morgon, eller god dag?

Ganska nyvaken och känner att jag är på väg att bli sjuk.. IGEN! Jag är nu så less på att vara sjuk!
Sen så har jag så fruktansvärt ont i  min arm där jag tog hepatit A, det har blivit rött och svullet och gör sjukt ont:s Men jag har nu konstaterat att hepatit A gör fan ondare, både att ta och efter! haha så nu vet ni det:b
Läste även en au pair blogg är en tjej skriver om pakningen och om hur man ska göra med skor! jag håller helt med! jag älskar mina skor, jag vill ha med alla! men jag måste typ nergradera mig till 2 par! och sen ett par som jag åker i! Sen så gruvar jag mig fruktansvärt mycket för packningen i övrigt, vad ska man ta med och inte? Men måste ta och göra en testpakning snarast! Kanske till och med idag? Ska mest troligen vara med Cicci idag så om hon kommer hit ska jag tvinga henne att hålla mig sällskap under tiden;) Men jag måste ta ch göra allt sånt snart för det är banne mig inte länge kvar nu! Iii vilket pirr i magen jag får!!:D
Ne nu ska jag ta och hoppa in i duschen och se vad dagen har att erbjuda!
Love Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0