Fortfarande storm!

Det blåser dom tusan fortfarande! Det är så jobbigt när det blåser!

Idag så ska jag gå på banken och betala virum avgiften och kostnaderna till SI:) Gu va skönt det ska bli att betala det! att ha det gjort, då behöver man inte fundera på det nå mer:)
Idag är det då i alla fall EXAKT 1 MÅNAD KVAR till avresedatum! Heeeeeeelt sinnes sjukt hur snabbt tiden har gått:) men usch vad jag längtar!:)
Jag känner att jag måste göra en to do lista också! Blir så förvirrad av allt som ska göras!! Någon som har en bra to do list som har lust att dela med sig av den?;p

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för att fara ner till stan och äta på Kina med mor och far och sen gå på banken:)

Love Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0