Flygtider

Nej jag har inte fått mina flygtider till NYC men jag har fått flygtiderna från NYC till washington DC efter jag har varit på skolan!
Skrev ett mail igår till mina v-föräldrar där jag frågade en massa frågor.. Jag behöver då inte åka på trafikkursen så alltså åker jag den 4 April som varit sagt från början:) Sen skrev dom även att jag kunde skicka över bilder till dom så skulle dom framkalla dom och sätta dom i ramar så jag hade bilder på mina nära och kära i mitt rum då jag kommer.. Dom är helt underbara!!:)
Dom har även betalat min NYC trip som man får ta när man är på skolan! Så himla generösa! Detta är verkligen en underbar familj och jag ångrar inte mitt val för en sekund!!
Nu har jag även beställt mitt personbevis, vilket var lite sent men jag typ glömt bort det och tänkt att jag skulle göra det när det närmade sig och nu är det jätte nära så gjorde det idag och tack och lov så skulle det bara ta 2-3 dagar så jag hinner få det innan jag ska till ambassaden!
Idag ska jag också gå på banken och betala in dom sista kostnaderna! Skönt att få det gjort:)
Ska också ta och ringa SI och höra med dom hur jag ska göra med att jag betalade för mycket:s
Love Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0