Dag 07 – Min bästa vän

Jag tänker ända denna till Min(a) bästa vän(ner) och jag tänker inte skriva så mycket utan jag kommer lägga upp bilder på mina älskade vänner <3
Denna tjej lärde jag känna när jag gick i 7an. Det komiska är att hon kom från en annan stad och jag var inte riktigt snäll med henne från början, men sen hittade vi till varandra och hon är en av dom finaste människorna jag känner<3
Min underbara sockerkaka.. Denna tjej är en tjej som satte sig i mitt hjärta första gången jag träffade henne. Jag har agerat lite mamma under vissa perioder i livet då denna flicka har behövts tyglas lite;) haha
Mitt älskade hjärta, hur ska jag klara mig utan våra kvälls häng med diverse saker..<3
Ojoj, alla stunder med denna flicka... Det går inte att beskrva vilka stunder vi har haft går inte att beskriva, måste upplevas. Sommaren 2010<3 Hon betyder så oerhört mycket <3
Denna brud har jag kännt sen barnsben och är uppvuxen med. Hon är en förebild för mig och allt jag kan säga är somrarna 7-9! ojojoj <3
Ojoj, min alldelens egna toka! Min ex sambo och mitt lilla yrväder! Detta är en helt underbar människa och det gör ju inte saken värre att hon har jordens vakraste ögon<3
Detta är inte bara min vän, detta är min syster, min familj! Att känna vid första "ögonkastet" att detta är en människa jag kommer att finnas i mitt liv för alltid är en magisk känsla. Detta är min klippa, min tryghet mitt allt<3
Ni förstår att jag har dom bästa vännerna i hela världen och jag kommer att sakna dom så oerhört mycket!
Jag älskar er och jag hoppas att ni vet det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0