Dag 06 – Min dag

Då var det ett tag sen jag skrev den där dag sakern:b Men nu är jag på dag 6 och det är min dag!
Idag så började det med att jag sov till typ 11 och det var sååå skönt! Sen klev jag upp, duschade, åt lite lunch och kollade mina obligatoriska bloggar. Sen så blev det att ge sig iväg till Hildursborg för att se Boden Handboll som spelar kval om att ta sig till dam allsvenskan ! Och dom VANN! Bra jobbat ! Se bara till att vinna dom övriga! Men tillbaka till min dag! Efter handbollen så blev det hen för att fixa i ordning för middagen som vi ska ha typ nu. Det är min hejdå middag med familj! Det är ju bara tre veckor kvar!!!! Så ska äta massa gott nu, kolla melodifestivalen, och hälla i mig nån cider! Så detta är då min dag: )
Love Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0