Bowling

Har för ett tag sen kommit hem från bowling. Vad och bowlade med familjen! Man måste ju ta vara på den sista tiden som är kvar! För det börjar bli lite ont om tid! Men kul var det i alla fall.. Var typ år och dar sen sist!
Har även sätt att det har hittat hit en massa! Kul! Ni får gärna lämna lite spår efter er !
Min blogg är kanske inte den roligaste för stunden men jag lovar! Det blir bättre så fort jag landar på amerikansk mark!: )
Men om det är något speciellt som ni vill att jag skriver mer om så säg bara till så ska vi nog kunna fixa det:)
Sen vill jag även tacka Jasmine för länken! Tack ! http://usajasmine.blogg.se/
Nu ska jag kolla förlängningen i hockeyn och sen blir det BB och sen sova: )
Love Christina

Kommentarer
Postat av: Soffe

Tänkte bara meddela att jag självklart följer din blogg^^ Ha det bra i Amerika så att säga!!

2011-03-23 @ 08:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0