5 Juni

Igår då firade jag 2 månader i staterna! Grattis på jag!:)
Idag så har jag varit på au pair möte och vi va inte många som va där, med mig tror jag vi va 6 st. Men vi käkade pizza, fick lite arts and crafts och ankor! Ja vi fick ankor och tydligen så måste jag ta kort på dom och lägga upp dom så det får bli imorgon:) Men pratade iallafall med min Lcc och hon sa att hon tror att det kommer ringa mer familjer till mig för hon har pratar med andra Lcc;er som hade familjer som tydligen skulle passa mig så vi får hoppas att det hör av sig några nya snart:)
Sen så har äntligen Jennie kommit hem från Virginia Beach! Så vi träffades och va och åt på Panera och jag provade på den berömda broccoli och ost soppan och den va äkligt GOD! Så den lär beställas många fler gånger:)
Ni kan få en snabb uppdate om hur det går med familjerna:
familj nr 1: Har inte hört något från dom än så får se om dom hör av sig imorgon.
Familj nr 2: Har pratat en hel del med dom och dom känns helt okej, inte toppen men inte heller botten:b
Familj nr 3: Blir inget av DC familjen då det inte alls var rätt!
Men nu ska jag ta och kolla ett vänner avsnitt och sen ska jag sova:)
Local Time: 22.28
Love Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0