Visum

Jag blir nog galen av alla dessa papper som jag har fått! Hjärnan går på hög varv om allt man ska komma ihåg, allt som ska göras och ja! hojja jag blir så fruktansvärt stressad så det är inte sant! Men sen så skriker fullkomligen lyckan inom mig också! Jag är så fruktansvärt lycklig över att jag vågat ta de här steget ut i vilda världen och jag ska lixom lämna allt i ett år! Fattar inte själv att jag vågar! men tänk för det vågar jag! Och jag vet så många som säger att dom ska göra saker och ting men tyvärr så gör dom inte det ! Men Jag Jag gör det ! Hojja det kunde jag aldrig tro! Men tänk vad som kan ändras och jag ska kämpa in i det sista även fast jag får hemlängtan och massa annat, tänker inte ge mig i första taget!

Haha detta blev nästan som ett peppbrev till mig själv!: )

Love Christina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0