Nyvaken!

Ja eller det är väl inte hela sanningen men nästan:b men vaknade för ca en timma sen men ligger kvar i sängen och inte gör så mycket! Men ska ta och kliva ur sängen snart, hoppa in i duschen och sen klä på mig för att åka ner på stan och åka och lämna in min data som har fått virus... igen..! Jag fattar inte vad felet är!? jag har virus skydd och är inte inne på sidor jag inte ska och öppnar inte filer som jag inte vet vad det är... morr.. Men hade tänkt att jag skulle skita fan i att lämna in den och betala massa jävla pengar som jag inte har, eller jo jag har pengar men alla dom måste sparas till USA, men då var min mamsi så snäll och sa att hon kunde göra det:) Tack mamsi!

Sen så ska jag också ta mig till systemet för att handla lite då det är inflyttningsfest hos Erik och Moa i helgen så blir att åka dit och ha det trevligt : )

Det där med pengar känns lite knipigt men va fan nog ska jag hitta pengar, men jag blev lite lycklig när telefonen ringde och det var arbets, ja jag vet? hallå glad för att arbets ringer?! Men det var så att jag har ju rätt till ungdomsgaranti och hon tyckte att jag skulle få det frpn den 29 november då jag var in dit (vilket jag inte kommer ihåg) och att jag ska ha det fram tills jag far, och jag kommer bara att tacka och ta emot om det blir så, hon skulle höra med min gamla handläggare! Sweet om jag får det, för då är det ju några tusen till och jag tackar för den minsta lilla krona jag får ! haha låter som nån tattare typ ! haha : )

Ne om man skulle ta och hoppa in i den dära duschen då?

Love Christina

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET ÄR FRÅN KISSIES BLOGG! HAHAHAH jag döööööör

2011-01-31 @ 00:32:03
URL: http://ceciliainwonderland.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du nu har varit in där på senare tid villsäga ;)

2011-01-31 @ 00:32:50
URL: http://ceciliainwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0