Jobb= Ont i fötterna!

Ja idag har jag jobbat, och jag har jobbat i kök! Vilket innebär att man står upp i ungefär 8 timmar! usch, gillar inte att jobba i köket men det är pengar : )

Men idag så har jag äntligen fått mitt placment pack och för er som tänker ; vad fan är det ? Så kan jag berätta att det är lite info om familjen, pappren som jag behöver för att söka visum och lite andra roliga jobbiga saker :) Men de jobbiga är att på alla pappren står det att jag heter Jenny men det gör jag ju inte? Men iof så heter jag ju faktiskt Jenny Sara Christina Berg enligt mitt pass och andra pappren som visar att jag är jag. Blir ändå lite orolig och förvirad så ska ringa SI imorgon för att dubbel kolla : )

Och sen så har jag nu alldelens nyss köpt mig en Mini data! Och jag är super nöjd! Anledningen till detta är då att jag ska till USA och orkar inte dra med mig en stor och fet data så då va denna på rea så va fan, varför inte lixom?;)

Sen så ska jag även börja med en såndär som alla andra göra, sån som man ska skriva dag för dag men jag tyckte det skulle passa bra då jag hoppas att det kommer mer som som läser min blogg som kanske inte känner mig och som också ska som au pair !

Men nu ska jag glo lite på tv och sen ska jag gå till min gamla data och börja skriva på den där;p

Love Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0