Dag 02 – Min första kärlek

Den här är ju lite svår! Lixom min första första kärlek det var ju typ när man gick 1 i lågstadiet? Men det är kanske inte den man ska räkna..

Men min första kärlek var Simon som jag även bodde tillsammans med och gick skola med från 7-9 och sen även gymnasiet. Vi blev tillsammans när vi gick i 9an på Korpen skolan i Boden. Vi hade också av en ren slump båda två sökt in till samma skola på en annan ort som vi båda började på. Då vi bodde i olika elevhem första året så bodde vi ändå som tillsammans, men sen när man började andra året så fick vi se till att skaffa lägenhet och då bestämde vi oss för att vi skulle flytta ihop, och det gjorde vi.
Jag var tillsammans med Simon i 1 och ett halv år och han var min första kärlek : )

Love Christina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0