Dag 01-Presentera mig själv

Ja som det står på dag ett, så ska jag nu presentera mig själv !

Jag heter Christina Berg och är 20 år och bor i en liten stad i norra sverige som heter Boden. Jag bor med min mamma och pappa i en by utanför boden om heter Vittjärv och är uppvuxen här och har bott här i hela mitt liv förutom 3 år då jag studerade till Djurvårdare i Öjebyn som ligger utanför Piteå. Har en syster som heter Carolina som också bor i boden.
Jag är en person som gillar att vara med mina vänner och som bryr mig väldig mycket om hur folk runt omkring mig mår. Har kallats för psykologen då jag är en person som mina vänner anförtror sig till!Jag älskar att hitta på nya äventyr och träffa nya människor, är inte rädd för en utmaning! Jag har ett stort intresse för djur och då speciellt hundar! Jag har tyvärr ingen egen hund men jag vet att så fort jag flyttar hemifrån så kommer jag att köpa en hund! Jag är en person som är lugn och inte stressar upp mig för mycket.
För tillfället är jag arbetslös men det kommer att upphöra i april då jag flyttar till USA för att jobba som au pair i ett år! Jag vet inte riktigt hur jag mer ska presentera mig, men det där är då en liten sammanfattning om vem jag är : )

Love Christina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0