Undra om mina drömmar försöker säga mig något?

Nu har jag två nätter i rad drömmt om Usa! Igår så var det ju att jag var i NYC men i natt så kom jag bara fram till tulle:b Min syster var även med i denna dröm:b

Jag har även börjat planera på att jag ska skicka en liten födelsedags present till min v-mamma då hon fyller år 3 Mars, dan efter mig : ) lite små roligt: ) Så blir nog att skicka ett kort och även köpa en liten present: ) Någon som har förslag på vad man kan köpa? :)

Ser även att jag ändå har ganska många som har börjat läsa min blogg, kul! Ni får gärna lämna någon kommentar någon gång: )

Love Christina

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nu ska jag faktiskt meddela tösen om att jag lagt till din blogg på bloglovin. Nästa steg är att logga in där lite oftare så jag slipper ha typ 80 olästa varje gång, observera även då att jag bara har 4 bloggar som jag följer! :O

2011-02-21 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0