Nu är det verkligen snart..

Jag har som börjat inse lite nu att det är faktiskt inte så länge kvar tills jag far! Jag kan ändå inte fatta det!
Jag ska lixom ta mitt pick och pack och flytta till andra sidan jordklotet för att spendera ett helt år i en familj om jag inte egentligen känner! Men en stor anledning till att jag inte riktigt fattar det tror jag är för att det känns som att det inte är så många som bryr sig, men visst, varför ska andra bry sig det viktiga är ju att jag gör det men känns ändå lite tråkigt, men men :p

Nu har jag i alla fall fått mitt pass och i morgon ska jag och fotografera mig så jag kan börja med mina Visum ansökningar! Det ska bli så skönt när jag är klar med det! Så det blir att göra det i veckan och sen så måste jag också boka tid till ambasaden då jag ska dit på intervju typ..
Men usch vad jag längtar! Jag lägtar så tills jag kliver av flyget/bussen/tåget i Virginia för att möta mina värdföräldrar och få se hur dom ser ut Irl och få lära känna dom och få börja mitt ett åriga äventyr! Sen så ska det bli riktigt kul att få spendera 4 dagar i NY också! Ne usch och fy vad jag längtar, men som sagt kan inte förstå det ändå!

I helgen så har jag varit med mig mor till Jokkmokk och gått på marknaden och det var så mysigt! jag älskar att å på den marknaden! Köpte presenter till mina värdbarn, köpte dom varsitt par med lovikkavantar! haha tyckte det skulle vara roligt! Och om inte det är norrlängskt så vet jag inte vad som är det ! haha!
Sen på kvällen på lördag så var vi på Melodifetivalen i Luleå och jag tyckte det var rikigt roligt, dock så var det lite lite folk, men men det va kul ändå: )

Idag fyller även världensbästa syster 25 år ! Grattis syster!

Men det som står på schemat idag är nog att städa men ska även ta och rensa min garderob! För finns som ingen vitts i att jag ska ha massa kläder liggandes här som jag ändå aldrig använder och det gör det även lättare sen när jag också ska packa! Måste ta och se över vad jag ska ha med mig och inte !

56 dagar kvar!



Love Christina


Kommentarer
Postat av: Petra E, grans djurvård

Fan vad roligt att åka iväg som aupair! Lycka till :)

2011-02-10 @ 19:34:49
Postat av: Stina

Tack Petra! Jo det ska bli riktigt roligt! Hoppas allt är bara med dig : )

2011-02-11 @ 18:20:24
URL: http://christinaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0