Mys pys!

Nu var det ett tag sen jag skrev men ska ta och uppdatera er lite om vad som hänt: )

Igår så hade jag och mitt lill hjärtegull Cicci Harry Potter maraton med kina mat och kladdkaka! Riktigt trevligt och riktigt mysigt! Det är sånt här jag vill göra med mina älskade vänner innan jag far till USA, det är stunder som dessa som man kommer minnas och som kommer ge mig styrka dem dagar jag behöver det!

Sen så har jag kollat igenom visumansökan en sista gång och hittade självklart något som jag måste ringa och fråga om ! jobbigt! måste ta och göra klart det så jag kan boka tid till ambassaden och boka tåg, och ja. Jag ska åka tåg.. Sittplats.. Så mycket dyrare än flyg och jag måste spara så mycket pengar som möjligt så då tar man det billiga alternativet : ) Ska försöka boka en tid vecka 10-11 typ den 10 mars. Någon annan som planerar att åka dit då?:) 

Ska försöka vara inne på skype nu så mycket som möjligt så v-mamman kanske loggar in så vi kanske kan prata lite, för pappan har blivit lite seg på att svara på mailen som jag skriver så känner mig lite lost när jag inte pratar något med dom och man "glömmer" typ bort att man ska fara så dom gångerna jag tänker mig in i det så vet jag inte vart jag ska ta vägen för jag blir så lycklig!  

Kollade på vad vädret är i Leesburg och den är typ mellan 15-20 grader på dagarna och typ 6-7 på kvällarna. Jag gillar det skarpt! om det är såhär varmt nu så vad kommer det inte vara när jag kommer?!:) lycka!

Nu ska jag se klart på sveriges värsta bilförare.

Love Christina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0