Mätt i magen och trött till tusen..

Nu har man fått mat i magen, nomnom!

Är så frukansvärt trött men detta beror nog på att jag har jobbat idag och började kl 6 då jag öppnade förskolan.. Är inte riktigt van att kliva upp så tidigt på morgonen så det är nog därför jag är så trött! Somnade även nån minut då jag hade vilan med minstingarna :)
Men var en riktigt skön dag med endas 8 barn och 3 pedagoger så det var lugnt och stilla :)

Förövrigt så har jag börjat med mina visum sökningar och det går riktigt bra! Har hört så många som säger att det är så jobbigt och krångligt, men jag tycker inte alls att det är några problem, men det gör mig lite orolig! Är lite rädd att jag kanske missar något! Men förhopningsvis så gör jag inte det!
Sen så blir det att boka tid hos amerikanska ambasaden i stockholm och det blir nog att åka ner dit i mitten av mars så om det är någon som känner för att sitta på ett tåg med mig i flera timmar så hör av er;)

Läste en mycket hämsk sak på Cultural Cares sida på facebook om att det är en tjej som är au pair som hade avlidit i torsdags! "Hon fick en propp i lungorna, svimmade, hamnade i koma och förklarades hjärndöd."
Så hemskt! Att det kan hända en ung och tillövrigt frisk person, det är så orättvisst vad livet kan förändras inom ett ögonblick..

Mina tankar går till hennes familj och självklart till henne! Vila i frid...



Nu är det inte länge till mitt au pair äventyr börjar !
Och tack alla ni som peppar mig, det gör det så mycket lättare alla dom gånger som man tvekar för en stund! Ni är underbara<3

Love Christina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0