Lyckorus

Har nu äntligen fått ett mail av v-pappan! Har inte hört av dem på typ 3 veckor så blev lite orolig där en sväng!

Idag så har jag varit och gjort en massa ärenden, varit på arbets, lämnat in min dator, fixat lite med vad som komma skall, mer info om det senare;) varit på en liten tripp och pratar med min älskade jennifer! Och jennifer som för övrigt ÄNTLIGEN har börjat läsa min blogg;)

Var och hälsade på en vän och det blev en jobbig liten stund, blev även tårar! Usch va jobbigt det var! Kändes nästan som ett hej då redan nu! Hur ska det vara när det verkligen är ett hej då ? Längar så oerhört mycket till den dagen eftersom det är starten på mitt nya liv, men jag gruvar mig så himla mycket också! Jobbigt är nog bara förnamnet! Men man får se det positivt, ett år är egentligen inte så läge, det finns skype och jag kommer alltid komma tillbaka! Men mina vänner, jag älskar er och kommer sakna er så fruktasvärt mycket<3 låt oss göra denna sista tid till en underbar tid att se tillbaka till under året jag är borta!

Men nu ska jag fortsätta kolla på big brother och sen blir det nog sängen.

Love Christina

Kommentarer
Postat av: Sandra

usch vad jag kommer att sakna dig vännen ! Men jag kommer att finnas kvar då du kommer hem och jag kommer alltid att vara tillgänglig på skype! :) Puss min underbara tokvän !

2011-02-22 @ 20:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0