Idag är dagen..

då jag faktiskt tror jag insett att jag ska flytta till USA och jobba som au pair..

Jag drömde inatt om att jag for till USA och började mitt äventyr, men jag hoppas att det inte börjar som jag drömde det, haha! Drömde att vi träffades i NYC inne på ett apotek som typ höll på att renoveras och vi åt spagetti och jag åt typ 3 spagettisar! haha, att man kan drömma så knasigt..
Men förövrigt så har jag kännt mig konstig och nästan varit "ledsen" men kan inte komma på varför, men det måste vara att jag har insett hur pass lite tid det ändå är kvar tills jag far! Det är alltså bara 6 veckor!! Det är inte mycket! Börjar får lite panik..

Igår så gjorde jag även klart mina visum ansökningar så nu ska jag bara skriva ut dem och förvara dom på ett säkert ställe! sen så ska jag ta och boka tid till ambasaden och det blir nog den 17 mars..Är billigast tåg biljetter då.


I hope you don't mind that I put down in words
How wonderful life is while you're in the world


Love Christina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0