Det är inte varje dag som...

man blir glad för att man ska betala en massa pengar! haha

Jag har nu fått mina betalningssaker och jag blev typ lycklig när jag såg det! Haha men det får mig att känna att jag är ett steg närmare mitt äventyr!

Det är alltså 350 Euro som jag ska betala och i det så är det: En grundförsäkring, flyget och 4 dagar i NYC.
MEN nu kommer den stora frågan med extra försäkring! Och den ena försäkringen är jag helt säker på att jag ska ta och det är sport tillägget och det för att jag tänker inte riskera att jag skadar mig då jag ska träna eller om jag ska typ åka skriskor eller åka vattenskidor som familjen brukar göra! Och med mina fotleder så kan det vara en ganska så smart idé! Men den andra tilläggsförsäkringen förstår jag inte rikigt vad det är och om jag ska ta den:s Om jag tar båda försäkringarna så kommer det gå på allt som allt 650 euro och det är det nog faktiskt värt! Men ska ta ett snack med min mamma och se vad hon säger om det! Någon som kan förklara detta lite närmare och bättre för mig?:)

Sen så fick jag en sån peppande kommentar att all oro och rädsla bara försvann! Detta är av en au pair som redan befinner sig i USA och hennes ord gjorde så att allt bara rann av mig! Tack så mycket för peppningen! Det värmer och hjälper verkligen!

Love Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0