Dag 05 – Vad är kärlek?

Ja va är kärlek egentligen? Det kan vara så oerhört mycket, det kan vara det kärleken man känner för en pojkvän, när fjärilarna flycker runt i magen och man går ständigt runt med en bubblande känsla av lycka. Sen kan det även vara den kärlek man har till sina vänner och den kärleken för mig är det finaste kärleken av alla! För vänner det är något man har för alltid. Det är den kärleken som gör att man skulle offra sitt eget liv för ens vänner. Kärleken till en pojkvän kan försvinna men kärleken till en vän tror jag aldrig försvinner, det spelar ingen roll om man tappar varandra på vägen för jag tror att det är en kärlek man aldrig "glömmer" eller slutar känna. Det är kärleken från mina vänner som gör att jag orkar dom dagarna jag egentligen inte orkar, det är dom som gör att jag känner mig säker i alla stunder för jag vet att deras kärlek finns där.
Kärlek är något fint och något man ska ta vara på<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0