Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar, ja det är då min älskade mamma Kerstin som är världens bästa mamma och jag har en väldigt bra relation med min mamma och hon är den som alltid stöttat och funnits där för en. Min pappa är Mats och han är världens bästa pappa ! jag vet som inte rikigt vad jag mer ska skriva om mina föräldrar förutom att jag älskar dem mer än allt annat! Min älskade pappa har det även lite jobbigt just nu när jag ska ta och fara till USA och han är inte så jätte nöjd med det, men han tycker det är roligt för min skulle men inte för hans som han själv sa:b Min mamma har även insett denna vecka att jag faktiskt ska fara och hon kan inte annat prata om usa och allt som måste göras också försöker hon få mig att ändå mig så jag inte ska fara men det funkar inte, hihi;)

Ne men jag älskar min föräldrar och dom betyder allt för mig <3

Love Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0