Alla Hjärtansdag... Jaså?

Hum, alla hjärtansdag, alldelens för överskattat oja! Eller tycker jag kanske det för att jag inte har den att fira med någon?;p ja det är nog så det är om jag ska vara helt ärlig!

Idag är det då exakt 7 veckor tills mitt USA äventyr börjar och jag är så förvirrad över allt vad man ska göra innan och alla papper man ska fylla i och hålla reda på ! Mitt lilla huvud går snart i strejk över allt som finns lagrat i den! Hojja! Så alla au pairer som kanske läser min blogg, Snälla, om ni har någon bra att göra lista/packlista så får ni jätte gärna dela med er av den om ni vill: )

Men nu ska jag hoppa i säng så jag orkar en hel dag i morgon på dagis med mina på guldklimpar!

Love Christina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0