Vad sägs om en uppdatering?

Är nu framme hos familjen och har fått internet att funka! Sweeeeet!
Jag älskar denna familj och stället! helt underbart!
Kändes lite jobbigt faktiskt tidigare idag, hade lite ångest och saknade hemma men det har gått över!
Jag bor för tillfället i källaren i ett rum men jag tror jag ska ta över det andra rummet istället! Det var mycket mysigare! Det var ett stort fönster ist för två pyttesmåa och toan var i rummet och inte tv dörrar bort, men jag får se, jag gillar som ändå min lilla källare där jag får vara för mig själv!!
Dom har även en bioduk och progektor! I love it!!
Jag vet att jag ska uppdatera om NYC och lägga upp massa bilder, men det får bli senare för jag är såååå trött! Snacka om jetlag! Men får se om jag orkar göra det lite senare. Nu tror jag att jag ska ta och kolla ikapp lite i BB för är det något jag saknar så är det de!!
Ett låååångt inlägg ska komma sen som kompensation för att ni har fått vänta så länge;)
Love Christina

Local time: 20.47

Kommentarer
Postat av: nathalie

Åh va spännande! :D Hur är familjen?

2011-04-09 @ 21:04:36
URL: http://nathalieiamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0