Okej, förlåt!

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Men jag har mått så fruktansvärt dåligt och bara typ velat hem eller nå! Men det gå åt det bättre:)
Har varit på starbucks nu ikväll med 2 tyska tjejer och det var riktigt trevligt:) Så nu känns allt mycket bättre !
Detta ska nu bli en au pair blogg som ska uppdateras så ofta som möjligt! Måste verkligen ta tag i detta så ni får veta hur allt är med mig här på andra sidan jorden:D
Men nu är det dax att sova så man orkar med mina Crazy kids imorgon:) Älskar mina barn!
Love Christina

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bra för jag är så duktig och håller mig uppdaterad här å så kommer det inga inlägg :p men då har jag nå att se fram emot :)

2011-04-20 @ 12:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0