Nu behöver jag helg!

Jag är sååååå fruktansvärt trött!! Är inte van att gå upp 5 på morgonen!

Men nu ska jag ta och uppdatera er om vad som händ dom sista dagarna!
Igår så var jag på mitt första cluster meeting och det var väl helt okej! kände mig väldigt utanför från början då typ ingen pratade med mig, men det släppte lite efter en stund. Det är ganska många av dom i gruppen som ska åka hem inom några månader så det är ju lite synd. Jag har tyvärr ingen svensk i mitt cluster, men jag har ju Jennie så det är lungt;b haha
Sen så är det inplanerade lite andra möten några månader fram och det innehåller, Kanotpadling, Pizzafest, picknik med värdfamiljen och en julfest. Så detta kommer bli väldigt trevligt:)

Idag så har dagen varit ganska spännande då det varit tornadovarning och varning för översvämningar! Det har blixtrat och åskat hela natten och regnat som jag vet inte vad! Så när vi vaknade så var det inte säkert om det skulle vara nå skola för mina kids men det var det. När vi kom fram till S preschool så var det jätte högt vatten i en fors som är där brevid. Såg exakt ut som det gör på film! Sen så har himlen varit svart typ hela dagen så har varit lite nervös. Dock så har alabama och georga drabbats väldigt hårt så tankarna går till dom!
Nu vill jag bara att det ska sluta vara massa thunderstorms och tornadovarningar! Jag blir ju rädd!! Så nu tycker jag det är nog med sånt!:)
I dag jobbar jag sent så blir att bara vara hemma ikväll, men vi får se vad helgen har att erbjuda. Känner att jag är i behov av lite shopping;) så blir nog en trip till Outleten! Me like! Blir nog ett par converse:D och ska försöka hitta nå fina linnen också:) Jag ska börja uppdatera med lite mer bilder!
Ska fråga familjen om jag får lägga upp bilder på barnen:)
Men nu ska jag gå och titta till mina kids som ligger och kollar på film innan sovdax:)
Love Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0