Dag 1 - En bild på mig & 10 fakta om mig.

10 fakta om mig!
1. Hela mitt namn är Jenny Sara Christina Berg
2. Jag bor för tillfället i Leesburg Virginia där jag jobbar som au pair.
3. Jag älskar spagetti och köttfärssås!
4. Jag är fruktansvärt rädd för getingar
5. När jag är hungrig och inte får mat är inte jag världens snällaste människa
6. Jag hatar att prata i telefon, smsar hellre!
7. Jag är en väldigt positiv människa och försöker alltid få alla på bra humör
8. Jag är en riktig djurmänniska
9. Jag vill gifta mig innan jag är 30
10. Jag kommer faktiskt inte på nå mer fakta om mig själv :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Inte tusan visste jag att du hetsar och vill gifta dig! Då är amerikanarna bra, de förlovar sig och gifter sig tidigt. dte är även modernt där borta att skilja sig. LÄS DIN MAIL

2011-04-26 @ 12:44:46
Postat av: Therese

haha Stina på gift fronten och andra grejer är vi verkligen på samma plan ;)



2011-04-27 @ 13:14:32
URL: http://theresetinitus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0