BBQ

Nu har man varit på sin första amerikanska bbq:) Det var riktigt nice:b dock kände jag mig ganska ung:b hah alla var par och hade barn:p men det var riktigt nice, gratis mat och alkohol, som dessutom dracks ur röda muggar;b så amerikanskt som det går att vara;) ne men det var riktigt trevligt, men kände mig lite "utanför" så åkte hem tidigare.. Dessutom så vet jag inte vad det är med mig, jag känner mig yrslig och det kommer attaker då hela rummet snurrar:s riktigt obehagligt faktiskt:s men det går nog över:)
Vi får se om det kanske blir lite jacuzzi ikväll, lät på v-mamman som att det kanske skulle bli det +lite vin;)
New York bilder kommer..
Love Christina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0