2 Dagar som arbetande au pair!

Nu har jag gjort mina första dagar som au pair och det går faktiskt riktigt bra:b Vissa saker som gör mig lite små nervös men det är ju bara att bita i det sura äpplet och ta tag i det!
Känslorna är redan upp och ner.. Ena sekunden är livet underbart och jag älskar allt medans allt vänder om ett helt varv och få magknip och bara känner mig usch.. Men jag antar att det är så det ska vara i början som au pair..
MEN jag hoppas att det går över så fort jag kommit in i rutiner och kommit in i familjen ordentligt..
Därför jag inte har varit så aktiv på bloggen, jag börjar längta mer hem när jag sitter här och skriver.. Men ska ta tag i allt detta och ni ska få bilder från NYC:) Men det får nog bli i helgen:) Så jag hoppas ni inte blir jätte besviken på att dom inte kommer upp nu :)
Ni ska även få en ordentllig uppdatering! Ska försöka göra det imorgon:)
Nu ska jag kolla BB och sen ska jag försöka få tag på Cicci men hon vill inte svara på skype! Sen är det sängen som gäller för att orka upp imorgon:)
Love Christina

Kommentarer
Postat av: Din syster

Kom hem igen ;) eller nä fan vänta tills jag och och M varit. Förresten har du hängt på starbucks än?

Vem vet jag kanske måste åka som aupair jag med.. hmm. Hur länge har jag på mig 26??

2011-04-13 @ 09:16:38
Postat av: Cici

hihi, jag somnade (A) jag såg inte ens programet jag skulle se :( men vi får ta igen de sen ;) hihi

2011-04-13 @ 14:35:11
URL: http://ceciliainwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0