-

Nu är man hemma efter att ha varie med Jennie och käkat! Är fortfarande mätt och det är typ 3 timmar sen jag åt!
Nu känns allt mycket bättre! skönt att ha fått kontakt med någon här i närheten! Vi har även pratat om pool party och harry potter så detta blir nog bra;p haha! Ne nu ska jag hoppa ner i sängen och kolla 16 and pregnent och sen ska jag sova så jag orkar med en jobbdag!
Det blixtrar här! Är dock inte så nära som den var i helgen men det blixtrar för fullt!
Natti natt! :)
Inatt ska jag sova med ett leende på läpparna!

Love Christina

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Låter som att du har det fab där :) Längtar tills vi ska skypa

:p hoppas du sov gott

Btw, du ska veta hur duktig bloggläsare jag har blivit ;o)

2011-04-28 @ 12:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0